Gebieds- en vastgoedontwikkelaar AM heeft diverse woningprojecten uitgerust met Hizzle. Met dit nieuwe platform kunnen woonconsumenten hun toekomstige woning alvast virtueel inrichten. Dit geeft kopers en huurders informatie en inspiratie over de wijze waarop ze hun woonwensen kunnen vervullen.
Hizzle is een handige tool waarmee je een ruimte in korte tijd op een realistische manier kunt inrichten. De meubels staan direct in het juiste perspectief, wat direct bijdraagt aan de beleving van de ruimte. In de bibliotheek zijn diverse sterke meubelmerken vertegenwoordigd, zoals Leolux, Montis, Coesel en Label.
Op de projectensites van AM kan de aspirant bewoner kiezen uit talloze inrichtingsvarianten. Mark Keuter, manager e-business AM: ”Met Hizzle zijn we in staat om de woonconsument de woning te laten beleven in zijn eigen stijl. De binnenkant is namelijk minstens zo belangrijk als de buitenkant. Een plattegrond is vaak nog moeilijk te interpreteren. Met de 3D-weergave van Hizzle zie je gelijk hoe die gewenste bank past in je toekomstige woonkamer. Dit past in de filosofie van AM om het kopen van een huis persoonlijker te maken en de dienstverlening naar woonconsumenten te verbeteren.”
Bekijk Hizzle in de praktijk op www.woneninlegrand.nl/hizzle. Meer informatie over Hizzle op www.hizzle.nl.