De mens staat centraal in de nieuwe AM-campagne

AM wil haar positie als maatschappelijk betrokken ontwikkelaar verder versterken. Nederland verandert immers in rap tempo en staat voor grote uitdagingen op gebied van gezondheid, duurzaamheid, mobiliteit, vergrijzing, enzovoorts. Voor AM zijn dit geen abstracte problemen, maar concrete vragen van mensen die we daarom ook in het hart van ons ontwikkelingsproces plaatsen. Om dit voelbaar te maken, laat de nieuwe campagne de wereld letterlijk zien vanuit het perspectief van de consument. De campagne is vanaf vandaag live te zien op diverse online kanalen.

Aftrap

Uitgangspunt van de nieuwe campagne zijn de vijf AM thema’s. Dit zijn ‘Gedurfde duurzaamheid’, ‘Inclusieve stad’, ‘Healthy urban living & working’, ‘Stad- en gebiedmaker’ en ‘Gelukkig leven’. De thema’s ‘Gedurfde duurzaamheid’ en ‘Inclusieve stad’ staan centraal in de aftrap van de campagne met hierin respectievelijk aandacht voor  de projecten Schoemaker Plantage in Delft en Villa Mokum in Amsterdam. Het menselijk perspectief komt tot uitdrukking in de zogenaamde First Person stijl. Een eigentijdse stijl die de doelgroep tot leven brengt. De campagne is online via Linkedin, Facebook en Instagram te zien, evenals offline in de diverse (vak)media. Tijdens de Provada zal de campagne een prominente rol spelen op de stand.

Parallax

Bekijk hier de preview van de campagne met de thema ‘s ‘Inclusieve stad ‘ en ‘Gedurfde duurzaamheid’:

De campagne is in co-creatie bedacht en ontwikkeld door Force 451 in Den Haag.

AM - Inspiring Space Inspiring Space
Regulated by RICS
AM is onderdeel van Koninklijke BAM Groep NV © AM 2019