Centraal in de campagne staat een 45 seconden durende manifestfilm, waarin de kijker wordt uitgenodigd door de ogen van AM te kijken. Waar anderen obstakels zien, ziet AM kansen. Een braakliggend terrein wordt in hun blik een toekomst vol leven. Een verouderde loods verandert in 15 karakteristieke loftwoningen. En een oude gevangenis? Die wordt bij AM een groene, bruisende en creatieve buurt die circulair ontwikkeld kan worden. Kortom; als je dwars door barrières heen kijkt kan er veel meer met gebiedsontwikkeling dan je denkt. De film brengt die visie tot leven aan de hand van de drie impact thema's van AM: move to climate positivity, design for wellbeing en create social impact.
“De afgelopen twee jaar hebben we stap voor stap en intensief gewerkt aan het bouwen van het AM-merk. Met deze campagne zetten we daarin nu een volgende stap. En ik ben er ontzettend trots op. Het onderstreept de optimistische en gedreven mentaliteit van AM én laat zien waar we als gebiedsontwikkelaar voor staan: met lef en creativiteit creëren we inspirerende en toekomstbestendige leefomgevingen,” zegt Dennis Lith, manager merk & communicatie bij AM.