Als Contract Administrateur speel je een cruciale rol in het administratieve proces rondom contractverwerking. Je werkt nauw samen met collega’s en externe partijen om ervoor te zorgen dat alle contracten correct en tijdig worden verwerkt. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van administratieve taken en het ondersteunen van de verkoopmanagers.
Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:
- Verwerken van contracten: Je zorgt voor een nauwkeurige en tijdige verwerking van contracten en gerelateerde documenten.
- Onderhouden van communicatie: Je onderhoudt effectieve communicatie met interne belanghebbenden zoals verkoopmanagers en externe partijen zoals notariskantoren, makelaars en garantie-instituten.
- Procesverbetering: Je werkt mee aan de verbetering van administratieve processen en past je gemakkelijk aan nieuwe automatiseringsprocessen aan.
- Overige taken: Je verzamelt gegevens, schoont data op en voert analyses uit.
- Verantwoordelijkheid nemen: Je signaleert afwijkingen en fouten en durft hiernaar te handelen.
Bij AM geloven we in het investeren in onze medewerkers en het creëren van een positieve en inclusieve werkcultuur. Bij AM kun je hybride werken, waardoor je flexibel kunt werken en een goede balans kunt vinden tussen werk en privé.
Daarnaast bieden we je:
- Een marktconform en concurrerend salaris gebaseerd op jouw kennis en ervaring, aangevuld met 8% vakantiegeld
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de Bouw en Infra cao, inclusief 25 vakantiedagen, 15 roostervrije dagen en 3 kortverzuimdagen per kalenderjaar
- Een vast bedrag Budget Duurzame Inzetbaarheid bovenop je brutosalaris (conform CAO Bouw & Infra, 2,18%)
- Een reiskostenvergoeding, laptop en iPhone
- Een unieke kans om jezelf in de breedte te ontwikkelen, waarbij je via onze eigen ‘BAM Learning’ op de hoogte blijft van de nieuwste technieken en kennis. Daarnaast zijn andere cursussen en trainingen altijd bespreekbaar
- Fijne extra’s zoals gemiddeld 40 procent korting op jouw sport(school)abonnement en korting op o.a. privéverzekeringen en Microsoft Office
Inspirerende en duurzame leefomgevingen bedenken en ontwikkelen, dat is de passie van AM. Wij werken als toonaangevende gebiedsontwikkelaar op basis van conceptuele kracht, innovatie en co-creatie. AM legt de lat hoog als het gaat om gebiedsontwikkeling en geeft invulling aan haar missie aan de hand van drie kernthema’s:
Move to Climate Positivity
Design for Well Being
Create Social Impact
Wij doen dit betrokken, creatief, daadkrachtig, transparant en vol bezieling. In samenwerking met overheden, beleggers, woningcorporaties, maatschappelijke organisaties, bewoners en overige vastgoedgebruikers ontstaan hierdoor bijzondere en kwaliteitsrijke gebieden om in te wonen, werken, winkelen en recreëren. Onze projecten variëren van kleinschalige woningbouw tot grootschalige gebiedsontwikkelingen, altijd met een focus op kwaliteit, duurzaamheid en klanttevredenheid.
AM is onderdeel van Royal BAM Group en heeft een eigen merkidentiteit en cultuur, maar draagt bij aan een gedeelde visie op de toekomst. De strategie van BAM – “building a sustainable tomorrow” – rust op duurzaamheid, industrialisatie en digitalisering. We leveren duurzame oplossingen, verbeteren onze prestaties door herhaalbare projecten en benutten technologische vooruitgang.
De standplaats van de functie is Utrecht en er zijn goede mogelijkheden voor hybride werken.
Is jouw interesse gewekt? Laat dan via de button ‘solliciteren’ jouw gegevens achter. Onze recruiter Michiel Roeven maakt graag kennis met jou. Heb je nog vragen? Stuur Michiel gerust een bericht via michiel.roeven@bam.com of +31(0)6 11 03 71 60.