Secretaresse AM regio Noordwest

Ben jij een ervaren secretaresse die van snel schakelen houdt? Werk je graag in een commerciële organisatie en ben je goed in het organiseren, het ontzorgen en plannen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
  • Bedrijf AM
  • Plaats Utrecht
  • Vakgebied Secretaresse
  • Businessline Support / Secretarieel / Facilitair
  • Opleidingsniveau HBO
Solliciteren

Wat ga je doen?

Als afdelingssecretaresse bij AM regio Noordwest vorm je samen met de andere afdelingssecretaresse en directiesecretaresse, het secretariaat van regio Noordwest. De focus in jouw functie ligt op de ondersteuning van twee adjunct-directeuren, de afdeling verkoop en een aantal ontwikkelaars. De nadruk in jouw functie ligt op organiseren en plannen; het maken van (complexe) interne en externe (agenda)afspraken die vaak op korte termijn gepland of gewijzigd moeten worden. Daarnaast plan je diverse afdeling overleggen, ben je aanwezig bij het verkoopoverleg, maar organiseer je ook (interne) events; dit maakt je werk afwisselend.

Verdere taken en verantwoordelijkheden:
  • Op belang en urgentie ‘screenen’ van telefoongesprekken en e-mail en veelal zelfstandig afhandelen hiervan op discrete wijze;
  • Verzorgen van interne en uitgaande correspondentie, zoals brieven, rapporten, presentaties, notulen van vergaderingen en dergelijke, gericht op effectieve vastlegging en beheer van zakelijke informatie en overeenkomsten;
  • Verzorgen van organisatorische en logistieke zaken zoals het assisteren bij de organisatie van bijeenkomsten (presentaties, vergaderingen, een- of meerdaagse conferenties e.d.) regelen van accommodaties, catering en reis- en verblijfsdocumenten voor de directieleden, alsmede correct ontvangen en verzorgen van bezoekers;
  • Je vangt het werk van je collega secretaresses op als één van hen afwezig is. AM Noordwest is een dynamische regio met circa 45 collega’s. Je komt te werken in een jong team van professionals met een open cultuur.

De standplaats van de functie is Utrecht en we zoeken een collega voor 40 uur per week.

Wat zoeken wij?

Als afdelingssecretaresse heb jij:
  • Minimaal 5 jaar ervaring als secretaresse en werkervaring in een commerciële organisatie;
  • HBO werk- en denkniveau en bij voorkeur een secretariële opleiding;
  • Ervaring in management ondersteuning;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel op schrift als verbaal in het Nederlands en Engels;

Als afelingssecretaresse werk je zelfstandig en beschik je over een hoge mate van sensitiviteit en discretie. Verder ben jij sterk in het plannen en organiseren, ben je stressbestendig en het is voor jou natuurlijk om de voortgang te bewaken. Je kunt snel schakelen en weet prioriteiten goed in te schatten.

Interesse?

Voor meer informatie over deze positie kun je contact opnemen met Helena Rippen, Talent Acquisition Specialist bij AM, op telefoonnummer 06 15 32 79 02 of via e-mail, helena.rippen@bam.com.

Heb je interesse in deze functie, solliciteer dan via de button op deze pagina!
Solliciteren
  • Bij AM krijg ik alle mogelijkheden om mijn vakkennis over gebiedsontwikkeling te vergroten – en direct toe te passen bij inspirerende projecten.
    Caroline Vredebregt - Verkoopmanager
  • Caroline Vredebregt
AM - Inspiring Space Inspiring Space
Regulated by RICS
AM is onderdeel van Koninklijke BAM Groep NV © AM 2019