Carrière bij AM

AM bedenkt en ontwikkelt inspirerende en duurzame leefomgevingen, voor de samenleving van vandaag en morgen. Daarmee willen we ook een inspirerende werkgever zijn, waar medewerkers carrière kunnen maken binnen een bijzonder vak: integrale gebiedsontwikkeling. AM hecht groot belang aan samenwerken, daadkracht, creativiteit en integriteit met als voortdurend streven inspirerend leiderschap te tonen en onszelf hierin dagelijks aantoonbaar te bewijzen in onze projecten.

De AM-organisatie kenmerkt zich door een open cultuur, met veel ruimte voor eigen initiatief en de verantwoordelijkheid die daarbij hoort. Begrippen voor een typische AM'er zijn: extravert, energiek en empathisch vermogen. Het teamgevoel staat voorop: samen met collega’s en externe partijen komen onze projecten tot stand, in een proces waarbij creativiteit voorop staat. Voel je je aangesproken? Bekijk hieronder onze actuele vacature(s).

Vacature projectontwikkelaar

Wij zijn op zoek naar een projectontwikkelaar in het team van AM Zuidwest die ervaring heeft in de projectontwikkeling op het gebied van wonen.
Ben jij een commerciële strateeg, kun je goed samenwerken en ben je een echte procesregisseur van ontwikkeltrajecten? En wil jij je kennis en ervaring inzetten bij één van de grootste gebiedsontwikkelaars van Nederland? Dan is AM jouw volgende werkgever.

Jouw missie

Als projectontwikkelaar ben je eindverantwoordelijk voor de totstandkoming tot en met de realisatie van projecten. Hierin houd je rekening met de vooraf vastgestelde uitgangspunten op het gebied van financiën, kwaliteit en planning. Dit doe je in teamverband met zowel collega’s als externen. Je werkt nauw samen met de bouwpartner/comakers in het kader van het beheren van de relatie met de klant. Het is jouw rol om in overleg met de verkoopmanager de wens van de klant te vertalen naar concrete producten en je draagt zorg voor de participatie van de klant binnen het I AM You businessmodel. Het betreft een functie voor minimaal 36 tot 40 uur per week.

Wat breng je mee?

Om succesvol te zijn als projectontwikkelaar kan jij processen planmatig en gestructureerd managen. Je toont ondernemerschap, hebt een duidelijke (gebieds)visie op de projecten en samenwerken is één van jouw kerncompetenties. Verder ben je communicatief vaardig, heb je een sterke persoonlijkheid die kan verbinden en ben je commercieel ingesteld.

Daarnaast heb je:

  • Minimaal een afgeronde Hbo-opleiding Bouwmanagement/Vastgoedkunde of vergelijkbaar;
  • Minimaal 5 tot 10 jaar ervaring in een vergelijkbare functie bij bijvoorbeeld een ontwikkelaar, woningcorporatie of een ontwikkelend aannemer;
  • Kennis van grondexploitatie is een pré;
  • Een relevant netwerk in Zuidwest Nederland is een pré;

Wat kun je van ons verwachten?

Professionele en gemotiveerde medewerkers zijn de pijlers voor het realiseren van onze strategische doelstellingen. Wij willen een werkgever zijn, waar medewerkers carrière kunnen maken binnen een bijzonder vak: integrale gebiedsontwikkeling. Wie bij ons werkt krijgt volop kansen zich verder te ontwikkelen. AM hecht groot belang aan samenwerken, daadkracht, creativiteit en integriteit met als voortdurend streven inspirerend leiderschap te tonen en onszelf hierin dagelijks aantoonbaar te bewijzen in onze projecten.

Jouw werkomgeving

AM is een solide gebiedsontwikkelaar waar zaken goed geregeld zijn, maar we leren ook graag van jou door open te staan voor nieuwe ideeën.  Je komt te werken in een team van circa 25 collega’s. De standplaats van de functie is Utrecht. Je kunt ook prima werken vanuit huis of op een projectlocatie. Werken in het AM Huis in Utrecht betekent samenwerken met hoogopgeleide en toegewijde collega’s in een bijzondere en plezierige werkomgeving. AM hecht waarde aan een sterke eigen cultuur.  Het teamgevoel maakt hier onderdeel van uit. Zo organiseert zij diverse sociale en sportieve activiteiten voor medewerkers zoals de AM Inspiratiedag, deelname aan de Dam tot Damloop en diverse wielerevents.

Wie zijn wij?

Inspirerende en duurzame leefomgevingen bedenken en ontwikkelen, dat is de passie van AM. Als betrokken gebiedsontwikkelaar plaatsen wij maatschappelijke uitdagingen in het hart van ons ontwikkelingsproces. Wij richten ons daarbij op de thema’s ‘Gedurfde duurzaamheid’, ‘Inclusieve stad’, ‘Healthy urban living  & working’, ‘Stad- en gebiedmaker’ en ‘Gelukkig leven’. In samenwerking met overheden, vastgoedbeleggers, woningcorporaties, maatschappelijke organisaties, bewoners en overige vastgoedgebruikers ontstaan hierdoor bijzondere en kwaliteitsrijke gebieden om in te wonen, werken, winkelen en recreëren. AM, onderdeel van Koninklijke BAM Groep, zorgt hiermee voor kwaliteit van ruimte én kwaliteit van leven. Zie ook www.am.nl.

Het recruitment proces

Heb je interesse in deze functie dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie via deze link.
Voor meer informatie over deze positie kun je contact opnemen met Ingeborg Meinen, Talent Acquistion Specialist. Bereikbaar via 06 11 50 93 24 of per mail via ingeborg.meinen@bam.com
Het recruitmentproces bestaat in ieder geval uit een eerste kennismakingsgesprek, eventueel een online assessment en daarna een tweede kennismakingsgesprek.

Vacature verkoopmanager

Heb jij een hart voor vastgoed- en gebiedsontwikkeling in Noord-Brabant? Gevoel en interesse voor marketing-, communicatie-  en verkoopstrategieën? En vind jij het leuk om een spilfunctie te bekleden richting externe partners zoals makelaars, notarissen, reclamebureaus, etcetera? AM zoekt een verkoopmanager, wij komen graag met jou in contact!

Jouw missie

In jouw rol als verkoopmanager streef je naar de meest optimale product-/marktcombinatie bij nieuwbouwprojecten. Jij bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de beste marketing- en verkoopstrategie bij verschillende nieuwbouwprojecten in regio Zuidwest en dan met name in de provincie Noord-Brabant.

Als verkoopmanager:

  • Speel jij een belangrijke rol bij de start en conceptfase en het ontwikkelen en verkopen van nieuwbouwprojecten;
  • Breng je bij elk nieuwbouwproject in kaart wie je doelgroep is en welke woonbehoefte/-wensen zij heeft;
  • Zorg je ervoor dat jouw concept de beste prijs- en productcombinatie heeft en optimaal past bij de wensen en behoeften van potentiële klanten;
  • Toets en optimaliseer je aan de hand van crowdsourcing het concept  aan de markt;
  • Adviseer je samen met de projectontwikkelaar bij de selectie van co-makers om deze vervolgens te contracteren.

De door jou bedachte marketing- en verkoopstrategie zorgt ervoor dat je de interesse van potentiële klanten vasthoudt, zodat zij ook daadwerkelijk overgaan tot het kopen van een huis van het betreffende project. Tijdens dit proces speel je een belangrijke rol in de creatie en heb je een sturende rol richting externe partijen zoals makelaars, reclamebureaus en notarissen. Gedurende de verkoop van het project houd jij contact met de betrokken partijen. Kortom een veelzijdige commerciële rol waarin jij een spilfunctie hebt en uiteindelijk streeft naar de ultieme balans tussen verkoopsnelheid en maximale opbrengst.

Wat breng je mee?

Als verkoopmanager heb je:

  • Een afgeronde HBO opleiding in de richting van MER, vastgoed of makelaardij;
  • Minimaal vijf jaar ervaring met verkoop van nieuwbouwprojecten
  • Aantoonbare ervaring met (online) marketing- en verkoopstrategieën;
  • Aantoonbaar conceptmatig en tekstueel sterk onderlegd.

Om succesvol te zijn als verkoopmanager ben je resultaatgericht, zelfsturend, planmatig en procesmatig sterk ontwikkeld. Daarnaast ben je een teamspeler, sensitief, beschik je over overtuigingskracht en kun je goed schakelen tussen projecten en met verschillende stakeholders. Je bent tevens flexibel voor wat betreft je inzetbaarheid, mede omdat er soms ook in de avonden of weekenden activiteiten zijn. Daarbij ben je in staat om effectief en efficiënt te werken.

Wat kun je van ons verwachten?

Professionele en gemotiveerde medewerkers zijn de pijlers voor het realiseren van onze strategische doelstellingen. Wij willen een werkgever zijn, waar medewerkers carrière kunnen maken binnen een bijzonder vak: integrale gebiedsontwikkeling. Wie bij ons werkt krijgt volop kansen zich verder te ontwikkelen. Daarnaast bieden wij:

  • Aangetoond conceptmatig en tekstueel sterk onderlegd te zijn.
  • Leaseauto;
  • Laptop en telefoon.

Jouw werkomgeving

Je komt te werken in een team met meerdere collega’s; een team van verkoopmanagers met diverse ervaringsniveaus. De standplaats van de functie is Utrecht, Papendorp, maar je bent actief in de regio Noord-Brabant. Het gaat om een dienstverband van 32 tot 40 uur per week.
AM is een solide gebiedsontwikkelaar waar zaken goed geregeld zijn, maar we leren ook graag van jou door open te staan voor nieuwe ideeën. Werken bij AM betekent samenwerken met hoogopgeleide en toegewijde collega’s in een bijzondere en plezierige werkomgeving. AM hecht waarde aan een sterke eigen cultuur. Zo organiseert zij diverse sociale en sportieve activiteiten voor medewerkers zoals de AM Inspiratiedag, deelname aan de Dam tot Damloop en diverse wielerevents.

Wie zijn wij?

Inspirerende en duurzame leefomgevingen bedenken en ontwikkelen, dat is de passie van AM. Wij werken samen met belanghebbenden op basis van conceptuele kracht, innovatie en co-creatie. AM legt de lat hoog als het gaat om gebiedsontwikkeling en geeft invulling aan haar missie aan de hand van vijf kernthema’s: Gedurfde duurzaamheid, Inclusieve stad, Healthy Urban Living & Working, Stad- en gebiedmaker en Gelukkig leven.Wij doen dit betrokken, creatief, daadkrachtig, transparant en vol bezieling. Duurzaamheid is daarbij een integraal onderdeel van onze projecten. In samenwerking met overheden, vastgoedbeleggers, woningcorporaties, maatschappelijke organisaties, bewoners en overige vastgoedgebruikers ontstaan hierdoor bijzondere en kwaliteitsrijke gebieden om in te wonen, werken, winkelen en recreëren. AM, onderdeel van Koninklijke BAM Groep, zorgt hiermee voor kwaliteit van ruimte én kwaliteit van leven.

Het recruitment proces

Heb je interesse in deze functie dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie via deze link.
Voor meer informatie over deze positie kun je contact opnemen met Ingeborg Meinen Talent Acquistion Specialist bij AM. Bereikbaar via 06 11 50 93 24 of per mail via ingeborg.meinen@bam.com.
Het recruitmentproces bestaat in ieder geval uit een eerste (online) interview, een online persoonlijkheidsvragenlijst en een tweede interview.

Vacature gebiedseconoom

Wil jij als gebiedseconoom een unieke positie bij een gebiedsontwikkelaar en werken aan dynamische projecten in Nederland zoals het Bajeskwartier?

Jouw missie

In het teAM met Peter Huijbregts en Marije Gerverdinck zijn wij op zoek naar een gebiedseconoom. Je bent verantwoordelijk voor het financieel-economisch analyseren en toetsen van gebiedsontwikkelingsprojecten. Als je start in deze functie dan begin je met het meewerken op de lopende projecten en acquisitietrajecten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de actualisatie van grondexploitaties voor de waardering van de grondportefeuille van AM. Na verloop van tijd zal je steeds meer zelfstandig aan diverse projecten binnen het totale gebiedsontwikkelingsproces werken. Je hebt intern veel contact met het projectteam en extern met bijvoorbeeld gemeenten, adviesbureaus en collega ontwikkelaars in samenwerkingen.

Als gebiedseconoom:

  • Maak je financieel-economische analyses van gebiedsontwikkelingen inclusief berekeningen om het rendement op de investering te bepalen en om tot een sluitende grondexploitatie te komen;
  • Toets je stedenbouwkundige plannen aan de normatieve exploitatie en je adviseert het projectteam daarover;
  • Je beïnvloedt het planontwikkelingsproces vanuit een financieel-economisch perspectief ter optimalisatie van de stedenbouwkundige plannen en de integrale business case;
  • Beoordeel en update je de grondexploitatie gedurende de looptijd van het plan- en bouwproces zodat er altijd een goed inzicht is in het verloop van kosten, opbrengsten, risico’s en financieringsstromen.

Wat breng je mee?

Als gebiedseconoom heb je:

  • Een tot drie jaar werkervaring als gebiedseconoom of  ervaring bij een vastgoedbedrijf, adviesbureau of afdeling grondzaken van een gemeente;
  • Een opleiding afgerond in de richting van planologie, bouwkunde, civiele techniek, ruimtelijke ordening, sociale geografie of vergelijkbaar.

Om succesvol te zijn als gebiedseconoom bij AM ben je analytisch sterk en werk je zeer zorgvuldig. Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk en je kunt goed samenwerken. Je hebt een ondernemende houding, bent proactief en je ziet kansen. Op inspirerende wijze weet je anderen mee te nemen en te overtuigen van jouw ideeën. Je bent proactief en je gaat gemakkelijk in de actiemodus.

Wat kun je van ons verwachten?

Wij willen een werkgever zijn, waar medewerkers carrière kunnen maken binnen een bijzonder vak: integrale gebiedsontwikkeling. Je werkt dan ook nauw samen met de ontwikkelingsmanagers en projectontwikkelaars die de expertise van de opstalontwikkeling meebrengen. Op die manier heb je de kans om je breed te ontwikkelen binnen de organisatie. Wie bij ons werkt krijgt volop kansen zich verder te ontwikkelen en om te groeien.

Daarnaast bieden wij:

  • Arbeidsvoorwaarden conform cao Bouw&Infra;
  • Leaseauto;
  • Laptop en telefoon;
  • Ruim aanbod aan online trainingen via GoodHabitz;

Jouw werkomgeving

Je komt te werken in een team met twee andere gebiedseconomen. Gezamenlijk maken jullie onderdeel uit van het AM Lab waar je met andere experts nauw samenwerkt aan de projecten.

AM is een solide gebiedsontwikkelaar waar zaken goed geregeld zijn, maar we leren ook graag van jou door open te staan voor nieuwe ideeën. Werken bij AM betekent samenwerken met hoogopgeleide en toegewijde collega’s in een bijzondere en plezierige werkomgeving. AM hecht waarde aan een sterke eigen cultuur en organiseert diverse sociale en sportieve activiteiten voor medewerkers zoals de AM Inspiratiedag, Dam tot Damloop en diverse wielerevents.

Het recruitment proces

Heb je interesse in deze functie klik dan hier om te solliciteren.
Voor meer informatie over deze positie kun je contact opnemen met Helena Rippen, Talent Acquistion Specialist bij AM. Bereikbaar via 06 15 32 79 02 of per mail via helena.rippen@bam.com

 

 

  • Bij AM krijg ik alle mogelijkheden om mijn vakkennis over gebiedsontwikkeling te vergroten – en direct toe te passen bij inspirerende projecten.
    Caroline Vredebregt - Verkoopmanager
  • Caroline Vredebregt
AM - Inspiring Space Inspiring Space
Regulated by RICS
AM is onderdeel van Koninklijke BAM Groep NV © AM 2021