Directiesecretaresse AM Noordwest

Ben jij sensitief en beschik je over uitstekende voelsprieten die zijn afgestemd op verandering in je omgeving en in sfeer en ben je een kei in het organiseren en plannen dan ben jij onze nieuwe directiesecretaresse.

Functie: Directiesecretaresse AM Noordwest

Locatie: Utrecht/Papendorp

Wat ga je doen?
Het secretariaat van de regio AM Noordwest bestaat uit twee directiesecretaresses en een regiosecretaresse. Van jou als directiesecretaresse wordt verwacht dat je op discrete wijze de regiodirecteur ondersteunt, maar ook het overzicht van de diverse werkzaamheden van het secretariaat “in de breedte” hebt en bijstuurt waar nodig. Je bent een collegiale kracht die werk van haar collega-secretaresse overneemt indien nodig. Prioriteiten stellen, het bewaken van de voortgang, zelfstandig werken en sensitiviteit in de omgang met mensen zijn van groot belang bij het goed invullen van deze functie.

Jouw werkzaamheden betreffen op hoofdlijnen:

  • Coördineren en aansturen van werkprocessen op het secretariaat;
  • Het proactief organiseren en beheren van een werkbare agenda en ondersteunen bij de uitvoering hiervan;
  • Eerste aanspreekpunt voor zowel interne als externe organisatie;
  • Bewaken en coördineren van informatiestromen tussen betrokkenen bij interne en externe projecten en partijen;
  • Plannen en organiseren van bijeenkomsten en vergaderingen;
  • Voorbereiden en redigeren van presentaties/communicatie;
  • Voorbereiden van diverse vergaderingen en eventuele verslaglegging hiervan;
  • Daarbij vervul je ook een belangrijke signaleringsfunctie.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en hebt bij voorkeur een opleiding in de richting van directiesecretaresse gevolgd;
  • Je hebt minimaal 10 jaar relevante werkervaring als directiesecretaresse in een grote, complexe organisatie waarbij jij gewerkt hebt voor management- of directieleden;
  • Je kunt goed plannen en organiseren, bent stressbestendig en natuurlijk beschik jij over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je beheerst de Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Het is een pré als je enige kennis van de vastgoedmarkt hebt;
  • Je hebt affiniteit met Amsterdam en omgeving;
  • Je bent 40 uur beschikbaar en daarbij is het erg prettig als je in staat bent om in zekere mate flexibel om te gaan met je werkuren.

Wat bieden wij?
AM is altijd in beweging. Ook het team (NoordWest) waarvoor jij gaat werken is een dynamische club van 35 mannen en vrouwen waar er op een prettige, informele manier met elkaar wordt omgegaan.

Professionele en gemotiveerde medewerkers zijn de pijlers voor het realiseren van onze strategische doelstellingen. Om medewerkers te helpen zich in de juiste richting te ontwikkelen en te bekwamen is BAM Business School het centrum voor kennisoverdracht, kennisuitwisseling en kenniscreatie. AM biedt haar medewerkers arbeidsvoorwaarden conform de Bouw cao, waarmee je recht hebt op vijfentwintig vakantiedagen en vijftien atv-dagen en twee kort verzuimdagen per kalenderjaar.

De standplaats is Utrecht, Papendorp. Het gaat om een full time (40 uur) dienstverband. Het betreft een dienstverband voor bepaalde tijd (jaarcontract) met mogelijke voortzetting tot een contract voor onbepaalde tijd.

Wie zijn wij?
Inspirerende en duurzame leefomgevingen bedenken en ontwikkelen, dat is de passie van AM. Met ons business Model ‘I AM YOU’ werken wij samen met belanghebbenden op basis van conceptuele kracht, innovatie en co-creatie. Wij doen dit betrokken, creatief, daadkrachtig, transparant en vol bezieling. Duurzaamheid is daarbij een integraal onderdeel van onze projecten. In samenwerking met overheden, vastgoedbeleggers, woningcorporaties, maatschappelijke organisaties en consumenten ontstaan hierdoor bijzondere en kwaliteitsrijke gebieden om in te wonen, werken, winkelen en recreëren. AM, onderdeel van Koninklijke BAM Groep, zorgt hiermee voor kwaliteit van ruimte én kwaliteit van leven.

Interesse?
Heb je interesse in deze functie dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie via deze link. Het maken van een assessment gericht op competenties kan onderdeel uitmaken van de sollicitatie procedure. Gesprekken vinden plaats in week 40.

Voor meer informatie over deze positie kun je contact opnemen met Joyce Bosveld, Recruiter/ Talent Acquisition Specialist bij BAM. Bereikbaar via 06 – 31 68 89 44 of per mail via joyce.bosveld@bam.nl.